A nyári szünet vége, nem jelentette táboroztatásaink végét is!

Máris itt volt a Gólyatáborunk ami egy kicsit már a tanév kezdetére is átnyúlt, hiszen 2019. augusztus 31.-én kezdődött és tartott egészen szeptember 3.-ig.

Kiktől is tudnánk hitelesebb beszámolót kapni, mint a résztvevő diákoktól. Álljon itt egy pár gondolat, amit Ők meséltek nekem róla.

„Augusztus 31-én elvonultunk az osztállyal Sarudra, hogy megismerjük egymást, és, hogy összebarátkozzunk. Szombaton reggel 7.45-kor gyülekeztünk a Barátok Temploma előtt, ahol miután bepakoltunk a buszba, elkezdődött a tanévnyitó szentmise, csak a 9.A-nak. 9 óra körül indultunk el a busszal. Vidám utunk volt. Szólt a zene, és sokat nevettünk. Már alig vártuk, hogy megérkezzünk, és elfoglalhassuk a szállást, de előtte még megnéztük Szarvason a Mini Magyarországot, ahol mindenki megtalálta az érdeklődésének megfelelő dolgot. Ezt követően megebédeltünk, s jókat beszélgettünk, így jobban megismertük egymást. A forró augusztus végi nap is éreztette hatását. Mielőtt megérkeztünk volna Sarudra, még egyszer megálltunk a Történelmi Magyarország közepén. A szállásunk nagyon szép volt, tiszta és modern. Az egyetlen hátrány az volt, hogy nem volt wifi. (mint az elején is jeleztem, ezeket nekem szinte szó szerint a gyerekek mesélték, így természetesen leírom ezt is.)….

És a következő napok is ilyen jó hangulatban teltek, jobbnál jobb programokkal, túrákkal, együtt töltött vetélkedőkkel, pihenéssel kikapcsolódással. A tábor végén úgy indultunk haza, hogy szinte már mindent tudtunk egymásról…”

A tábor vezetője: Pálné Szántó Anita volt.

***

Egy másik táborunk is szeptember elején zajlott, amely iskolánk 27 tanulója számára egy EFOP-os pályázat keretein belül valósult meg. Az időpont 2019. szeptember 3-6.

A tábor Eger és környékén került megrendezésre. A szállás az egri Szent János Továbbképző Központ és Közösségi Házban volt, ahol nagy szeretettel fogadták gyermekeinket. Programjaink között szerepeltek a Hollókői Vár megtekintése, ellátogattunk és közösen imádkoztunk nemzeti kegyhelyünkön Mátraverebély- Szentkúton, lehetőségünk volt ebben a jó időben az egri strandon eltölteni egy napot, kisvonatoztunk, moziztunk, valamint megtekintettük az Egri Érdeki Palotát és a nemrégiben megnyílt Érseki Pincerendszert is, ahol Stühmer csokoládé kóstolóval vártak bennünket.

„Ép testben ép lélek”- valljuk, így ennek megfelelően egy napos felsőtárkányi kerékpártúrán is részt vettünk.

A konkrét programokon túl táborunk célja az volt, hogy megértessük, hogy Isten a mindennapi életünkben jelen van, ha szeretettel vagyunk egymás felé.

A tábor vezetője: Sinkovics Tünde Mária volt. Táboroztató kollégák: Herkules Éva, és Tóth Krisztina voltak.